É
un conxunto de habilidades, coñecementos, capacidades e actitudes necesarios
para poder regular e entender os fenómenos emocionais que poden acontecer a
unha persoa. Este tipo de competencia comeza a desenrolarse a partir dos seis
anos.
As
competencias emocionais poden estruturarse en:
- Conciencia emocional: tomar conciencia dar propias emocións e das dos demais.
- Regulación emocional: ter a capacidade de saber regular e manexar de maneira coherente as emocións.
- Autonomía persoal: ten que ver con desenrolar todas a capacidades que teñan que ver coa autoxestión.
- ntelixencia interpesoal: Ten que ver coa capacidade que ten unha persoa para establecer boas relacións con outras persoas.
- Habilidades de vida e benestar: ter comportamentos apropiados antes os problemas persoais.
Referencias:
BisquerraAlzina,
R. (2003). Educación emocional y competencias básicas para la vida. Revista de Investigación Educativa, 21(1),
7-43.
Salovey, P., y Sluyter, D. J.
(1997). Emotional Development and Emotional Intelligence.
Educational Implications. Nueva York: BasicBooks
Bisquerra
Azina, R. (2014) Rafael Bisquerra. Recuperado el 29 de abril del 2014 de http://www.rafaelbisquerra.com/es/competencias-emocionales.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario