Provén do latín do termo movere, que significa “mover cara fora” e
“sacar fora de nós mesmos”. Polo tanto, estas son reaccións cara un estímulo
que recibimos do exterior ou do interior, unha enerxía que nos move e nos
impulsa cara un fin, mostrándonos, así vivos e activos e en alerta a novos
descubrimentos e novos fins, polo que tamén a podemos relacionar coa
motivación. Existen tres niveis nos que se manifestan as emocións:
neurofisiolóxico (respostas involuntarias), comportamental (expresiones
faciales) e cognitivo (vivencias significativas). A función das emocións son as
de motivar a conduta, adaptar o individuo ao entorno, informar dun perigo e
unha función social para comunicarnos cos demais.
Referencias:
Bisquerra R. (Coord) (2011). ¿Cómo educara las emociones? La
inteligencia emocional en la infancia y la adolescencia. Esplugues de
Llobregat: Faros
Bisquerra
R. (2000). Educación emocional y
bienestar. Barcelona: Praxis
Mora
Teruel, F. (2013). ¿Qué es una
emoción? Arbor, 189(759). Recuperado de: http://dx.doi.org/10.3989/arbor.2013.759n1003
No hay comentarios:
Publicar un comentario