jueves, 1 de mayo de 2014

Intelixencia Emocional

Enténdese que unha persoa ten desenvolvida a súa intelixencia emocional cando ten un dominio sobre as súas propias emocións, de maneira que sabe identificalas e comprendelas tanto nun mesmo coma nos demais. Por iso, este tipo de intelixencia pódese dividir en intrapersoal, cando nos referimos a un mesmo, e interpersoal cando nos referimos á percepción das emocións dos demais. Certamente, as persoas que conseguen dominar a súa intelixencia emocional adoita ter un índice de produtividade maior, xa que se sente máis satisfeitas consigo mimas.

Referencias:
Vivas, M., Gallego, D. y González, B. (2007). Educar las emociones. Mérida, Venezuela: Producciones Editoriales C.A.

Goleman, D. (2001). Emotional Intelligence: Issuesin Paradigm Building. The emotionally intelligent work place. San Francisco: Jossey – Bass

Fernández – Berrocal, P. y Ramos, N. (2002). Corazón y razón. Corazones inteligentes. Barcelona: Kairós.


Bisquerra Alzina, R. (2003). Educación emocional y competencias básicas para la vida. Revista de Investigación Educativa, 21(1), 7-43.

No hay comentarios:

Publicar un comentario