Enténdese que unha persoa ten
desenvolvida a súa intelixencia emocional cando ten un dominio sobre as súas
propias emocións, de maneira que sabe identificalas e comprendelas tanto nun
mesmo coma nos demais. Por iso, este tipo de intelixencia pódese dividir en intrapersoal, cando nos referimos a un mesmo, e
interpersoal cando nos referimos á percepción das emocións dos demais.
Certamente, as persoas que conseguen dominar a súa intelixencia emocional
adoita ter un índice de produtividade maior, xa que se sente máis satisfeitas
consigo mimas.
Referencias:
Vivas, M., Gallego, D. y González, B. (2007).
Educar las emociones. Mérida, Venezuela: Producciones Editoriales C.A.
Goleman,
D. (2001). Emotional Intelligence: Issuesin Paradigm Building. The emotionally
intelligent work place. San Francisco: Jossey – Bass
Fernández
– Berrocal, P. y Ramos, N. (2002). Corazón y razón. Corazones inteligentes.
Barcelona: Kairós.
Bisquerra
Alzina, R. (2003). Educación emocional y competencias básicas para la vida. Revista de Investigación Educativa, 21(1),
7-43.
No hay comentarios:
Publicar un comentario